اشعار شهریار
خرید اینترنتی اس ام اس جوک عکس ترول فروشگاه آنلاین
اشعار شهریار
شنبه 24 آبان 1393 ساعت 10:39 | بازدید : 547 | نویسنده : ختن | ( نظرات )

 

 

اشعار شهریار

 

شنیده ام که به شاهان عشق بخشی تاج

به تاج عشق تو من مستحقم و محتاج

 

اشعار شهریار

 

تو تاج بخشی و من شهریار ملک سخن

به دولت سرت از آفتاب دارم تاج

 

اشعار شهریار

 

کمان آرشه زه کن که تیر لشگر غم

بر آن سر است که از قلب ما کند آماج

 

اشعار شهریار

 

اگر که سالک عشقی به پیر دیر گرای

که گفته اند قمار نخست با لیلاج

 

اشعار شهریار

 

به پای ساز تو از ذوق عرش کردم سیر

که روز وصل تو کم نیست از شب معراج

 

اشعار شهریار

 

زبان شعر نیالوده ام به مدح کسی

ولیک ساز تو از طبع من ستاند باج

 

اشعار شهریار

 

به تکیه گاه تو ای تاجدار حسن و هنر

سزد ز سینه سیمین سریر مرمر و عاج

 

اشعار شهریار

 

به قول خواجه گر از جام می کناره کنم

به دور لاله دماغ مرا کنید علاج

 

اشعار شهریار

 

به روزگار تو یابد کمال موسیقی

چنانکه شعر به دوران شهریار رواج

اشعار شهریار

اشعار شهریار



برچسب‌ها: اشعار شهریار ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








پیوندهای روزانه
آخرین مطالب
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 529
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 1218
:: بازدید سال : 2991
:: بازدید کلی : 55638